Open Dagen

Op vrijdag 26 januari en zaterdag 9 maart houden we onze Open Dagen. Dat belooft weer een spektakel te worden, want op de Open Dag van de Heldring Business School gebeurt altijd van alles. Wij vinden het namelijk heel belangrijk dat jij en je ouders zo veel mogelijk te horen en te zien krijgen. En wie kunnen dat nou beter vertellen dan onze eigen leerlingen? Zij kijken er nu al naar uit om jou tijdens de Open Dag de hele school te laten zien, en daarbij mag je ze van alles vragen!

Op de Heldring Business School ga je van alles leren over ondernemen. Dat klinkt best spannend hè, ‘ondernemen’… Misschien weet je nog niet helemaal wat dat precies betekent. Geeft niks, want daar gaat tijdens de Open Dag verandering in komen. Zo ga je bijvoorbeeld ontdekken waarom ondernemen zo’n grote rol speelt in allebei onze onderwijsprofielen: Economie & Ondernemen en Zorg & Welzijn. De profielen hebben een eigen afdeling in onze school en daar mag jij tijdens de Open Dag een kijkje gaan nemen!

En natuurlijk krijg je bij ons op school ook gewoon vakken als wiskunde, geschiedenis en Engels. Wist je trouwens dat Engels een heel belangrijke taal is voor een goede ondernemer? Je kunt over al deze vakken meer te weten komen in onze aula. Daar staan de docenten met een eigen kraampje klaar, zodat ze jou alles kunnen vertellen over hun vak. En misschien krijg jij over een tijdje dan wel écht les van ze!

Tot slot, maar daar kunnen we nog niet al te veel over verklappen, hebben we tijdens de Open Dag een leuke uitdaging voor jou. Want wie tijdens het bezoek aan onze school goed heeft opgelet, kan aan het einde van de dag een leuk prijsje winnen!

Kortom, er is van alles te beleven bij ons op school. Jij en je ouders zijn van harte welkom tijdens één van onze Open Dagen en we hopen dan ook binnenkort kennis met jullie te maken. Tot ziens op onze Open Dag.

Data & tijden:

• vrijdag 26 januari 2024: 16.00 – 20.00 uur
  • zaterdag 9 maart 2024: 10.00 – 14.00 uur

Aanmelden voor de open dagen is niet nodig!

Heb je vragen? Neem dan even contact met ons op