Ondernemen op zijn Haags

Stages

Ondernemen is een echt ervaringsvak. Je leert het door uit te proberen, door te vallen, op te staan en het opnieuw te proberen. Je merkt vanzelf dat het steeds een stukje beter gaat. Normaal gesproken leer je dat allemaal pas na je schooltijd, als je eenmaal voor jezelf begint.

Bij de Heldring Business School begin je daar al meteen mee. Je loopt in de onderbouw bijvoorbeeld met je klas stage bij Haagse ondernemers, zodat jij al vroeg kan ontdekken wat ervoor nodig is om later succesvol te zijn. In de bovenbouw loop je een persoonlijke stage bij een bedrijf waar jij enthousiast van wordt.

“Waarom ik voor deze school heb gekozen? Omdat het een veelzijdige school is. Of je nu wil ondernemen in de zorg of je eigen bedrijf wilt starten.”

Adam B., leerling 3e jaar E&O

Ondernemen in het écht

Op de Heldring Business School leer je niet alleen over ondernemen, maar ga je het ook zelf doen. Tijdens de praktijkvakken gericht op jouw profiel oefen je met ondernemersopdrachten. Ook ga je deel uitmaken van ons hospitalityteam, dat op de businessdagen bezoekers welkom heet, evenementen en activiteiten organiseert en zorgt voor de catering. Op onze businessdag kom je in Heldring-uniform naar school.

Businesspartners

Bij ons op school leer je alles wat je nodig hebt om later ondernemer te worden. En van wie kan je dat nou beter leren, dan de ondernemers van nu? Daarom nodigen we Haagse ondernemers uit om gastlessen te geven en je leren hoe je de verkoop aanpakt voor jouw onderneming. En we organiseren excursies naar bekende bedrijven, waar je alles van dichtbij kan zien, zodat de wereld van ondernemen straks geen geheimen meer voor jou kent!

Wat vinden ondernemers van de Heldring Business School

Klik op één van de onderstaande ondernemers om te lezen wat zij vinden van de Heldring Business School in Den Haag.