Vernieuwend en professioneel

Programma

Het klinkt prachtig, een school waar je leert ondernemen. Maar wat ga je op zo’n school eigenlijk doen?

Op Heldring Business School krijg je natuurlijk, net als op andere scholen, gewoon vakken als Nederlands, Engels en wiskunde. Maar wat onze school echt bijzonder maakt, zijn de ondernemersvakken.

In de onderbouw maak je kennis met verschillende sectoren en beroepen in de Next Level uren, waarin je kan kiezen voor praktijkvakken als Food & Cooking, Beauty & Health, Sport & Health, Research & Environment, Creativity & Innovation en Business & Technology.

In de bovenbouw kies je vervolgens tussen de profielen Economie & Ondernemen en Zorg & Welzijn, twee sectoren waarin steeds meer ondernemers te vinden zijn. Je leert dan wat er binnen die sector nodig is om later succesvol te ondernemen.

“Het leuke is dat we heel kleinschalig zijn. Het betekent dat de leerling en de docent elkaar heel goed kennen. Dat vinden wij heel erg waardevol.”

Professioneel

Om alvast te wennen aan het ondernemerschap, kom je één dag in de week in je Heldring-uniform naar school. Voor klas 1 en 2 is dit een polo of hoodie en vanaf klas 3 een blazer met een blouse.  Een nette uitstraling is niet alleen verzorgd, maar straalt ook trots uit en geeft een groepsgevoel.

Digitaal

De wereld wordt iedere dag digitaler. Voor jou, de ondernemer van morgen, is het belangrijk dat je daar straks goed mee om kan gaan. Daarom krijgt iedere nieuwe leerling op Heldring Business School een eigen Chromebook van ons te leen, zodat jij de weg door de digitale wereld straks op je duimpje kent!

Meer weten?

Wil je alles over onze school nog eens rustig nalezen? Je kunt onze folder downloaden, printen en / of doorsturen.

“Met deze school als basis, had ik een kortere weg naar het ondernemerschap bewandeld.”

Margriet Plaizier
Zorgverlener, Babz Thuiszorg

“Als deze school er in mijn tijd was geweest, was ik veel eerder zelfstandig geweest!”

Mvr. Yeliz Uluc
Verpleegster, Zorg voor Ieder (ZVI)

“Met deze lessen was ik al veel eerder voor mezelf begonnen.”

Pieter Kolle
Personal Trainer, Sportkamer

“Als deze school er in mijn tijd was geweest, had ik eerder mijn keuze gemaakt.”

Corné Baldwin
Creatief Directeur, Dutch ’n decent

“Als deze school er eerder was geweest, was ik veel sneller zelfstandig geweest!”

Jeroen van den Akker
Grafische vormgever, Goed in Vorm

“Als ik deze lessen had gehad, had ik veel eerder winst gemaakt”

Romy Fortuin