De school waar Den Haag op zat te wachten.

Nederland heeft al meer dan twee miljoen ondernemers en zelfstandigen

Steeds meer jongeren ontdekken wat ondernemen zo leuk en aantrekkelijk maakt. Heldring Business School is een nieuwe, unieke schoolformule waar je alles leert over het ondernemerschap: creativiteit, flexibiliteit, commercieel inzicht en doorzettingsvermogen.

Op onze school leer je ‘gewoon’ Engels spreken maar ook business English, leer je jezelf succesvol presenteren, businessplannen schrijven en in gesprek gaan met de bank.