Onze school

Steeds meer jongeren ontdekken wat ondernemen zo leuk en aantrekkelijk maakt. Op Heldring Business School leer je alles over het ondernemerschap: creativiteit, flexibiliteit, commercieel inzicht en doorzettingsvermogen. Heldring Business School is een school waar Den Haag op zat te wachten.

Wil je weten wat onze school zo bijzonder maakt? Ervaar het zelf en ontvang een rondleiding en / of bezoek de online Open Dagen

Inschrijfinformatie

Inschrijfprocedure

De inschrijvingenperiode start op zaterdag 11 februari en sluit op 24 februari 2023. Het aanmeldingsformulier kun je bij onze receptie inleveren. Wij helpen je dan graag!

Van de inschrijvingen die voor 26 februari binnenkomen, geven wij op 7 april bericht van de plaatsing.

Capaciteit & voorrang

Het totaal aantal beschikbare plaatsen voor 2023-2024 is 130. De capaciteit die onze school heeft benoemd, moet worden gezien als streefcijfer voor de gewenste klassenindeling en totale capaciteit. Afhankelijk van het verloop van de inschrijvingen, kan op onderwijskundige gronden of om organisatorische redenen worden afgeweken van deze indeling.

• Wij hebben in totaal plaats voor 130 leerlingen waarbij wij streven naar de verdeling 20% in brugklastypes vmbo tl (+ lwoo) en 80% in brugklastypes vmbo bl/kl (+lwoo).
  • Wij verlenen voorrang aan leerlingen met een (half-, stief-) broer of (half-, stief-) zus op de school van inschrijving.

Voor de inschrijvingen hebben wij de volgende bestanden nodig:

Kijk voor meer informatie op de website van BOVO Haaglanden.

Aanmelden inschrijven op onze school

Inschrijven is mogelijk op onze school door een afspraak te maken met school.