Masterclass Business

Ontdek de wereld van ondernemerschap in zowel economie als zorg! Leerlingen volgen 2 proeflesjes bij zowel E&O als bij Z&W. De lessen zijn vooral ondernemend en praktisch ingericht. Ouders zijn op deze avond ook welkom. Zij zullen een deelnemen aan een presentatie over onze school. De masterclass wordt gezamenlijk met leerlingen en ouders afgesloten.
Icoon Activiteit Dag 15.30-17.00u 18.30-20.00u
19 januari 2022
2 februari 2022
9 februari 2022

Business Experience

Ervaar de Heldring Business School in het echt. Tijdens de rondleiding worden er gewoon lessen gegeven en kunnen de leerlingen en ouders ervaren hoe de ‘school in bedrijf’ aanvoelt.

Icoon Activiteit Dag 14.30-15.30u
Business experience (rondleiding)
27 januari 2022
Business experience (rondleiding)
10 februari 2022

Open Dagen

Kom langs en proef de sfeer van onze school. Maak tijdens de open dagen kennis met leraren en leerlingen tijdens de rondleiding en de diverse proeflessen.

• Vrijdag

• 28 januari 2022
    16.00 - 20.00 uur
  • Proef de sfeer
    Maak kennis met leraren
    Maak kennis met leerlingen
    Proeflessen
    Rondleiding
  • Zaterdag

• 29 januari 2022
    10.00 - 14.00 uur
  • Proef de sfeer
    Maak kennis met leraren
    Maak kennis met leerlingen
    Proeflessen
    Rondleiding

Houd mij op de hoogte

Weet je nog niet of je in de gelegenheid bent om één van onze Open Dagen te bezoeken? Wil jij een bericht ontvangen zodra wij een evenement organiseren waardoor jij kunt kennismaken met onze Business School (denk daarbij aan het volgen van een Masterclass, het ervaren van een Business Experience of het bezoeken van één van onze Dagen en presentaties)? Laat dan even jouw e-mailadres achter en dan sturen wij jou informatie zodra een evenement gaat plaats vinden.